Întrebări frecvente

Cum plasez o comandă?

În aplicația eatZZ efectuarea unei comenzi este foarte simplă.

Poți alege să te autentifici cu ajutorul contului de Facebook, Gmail sau Apple sau poți plasa o comandă fară cont urmând pașii de mai jos:

  1. Adaugă o adresă de livrare. Poți salva mai multe locații în funcție de locul în care te afli.
  2. Alege restaurantul și produsele, apoi adaugă-le în coș.
  3. Apasă butonul verde Comandă.
  4. Completează restul detaliilor în pagina comenzii: Nume/Prenume/Număr de telefon/Adresă completă.
  5. Plătește și așteptă să ajungă comanda!
Cum îmi este confirmată comanda?

Odată plasată o comandă în aplicația eatZZ, vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de email cu care te-ai autentificat sau cea completată în pagina de finalizare a comenzii, daca ai comandat fară cont creat. Te rugăm să păstrezi acest mesaj în cazul în care va fi nevoie să ne contactezi în legătură cu aceasta comandă.

Nu am primit emailul de confirmare.

Chiar dacă nu ai primit email-ul de confirmare, în momentul în care comanda a fost recepționată de restaurant, aceasta a fost confimată în aplicație. De asemenea, după ce comanda a fost confirmată, aceasta apare în secțiunea Comenzi în Curs din aplicația eatZZ. Îți recomandăm totuși, să verifici dacă ai primit email-ul nostru în folderul Spam.

Este necesar să îmi fac cont?

Deși poți plasa o comandă fară să te autentifici în aplicația eatZZ cu ajutorul unui cont, această metodă are avantaje multiple:

Nu vă fi necesar să completezi de fiecare dată adresa de livrare sau datele cardului

Poți adaugă mai multe adrese pentru selectarea rapidă a locației în care te afli

Daca ai restaurante preferate, le poți adăuga într-o lista de Favorite

Poți adăuga în lista de Favorite și produsele preferate de la restaurante pentru a comanda mai ușor

În Comenzile mele, ai la dispoziție un istoric al comenzilor pentru a replasa o comandă cu ușurință

Tot în Comenzile mele poți vedea Comenzile în curs, atât atunci când adaugi produse de la restaurante diferite, la final putând alege mai ușor de la care restaurant comanzi, cât și după ce ai plasat comanda și a fost acceptată de restaurant

Îți poți modifica sau șterge oricând datele din contul eatZZ

Cum îmi creez un cont?

Pentru a-ți veni în ajutor, am simplificat procesul de creare a unui cont și nu este necesar să setezi o adresa de email și o parolă. Te poți autentifica direct cu unul dintre conturile pe care le ai deja pe Facebook, Google sau Apple.

Vreau să șterg anumite produse din coș.

În momentul în care pui produse în coș, în dreptul fiecărui buton de adăugare apare și un buton de ștergere, semnalat prin semnul minus “-”. Apasă acest buton și produsul va fi șters din comanda ta.

De asemenea, poți elimina produse din coș și în pagina de finalizarea a comenzii, apăsând pe același buton.

Cum îmi pot plăti comanda?

Plata unei comenzi în aplicația eatzz se poate face cu ajutorul unui card de credit sau de debit.

Dacă ai cont, cardul tău va fi salvat în secțiunea Metode de Plată. În cazul în care comanzi fară să ai cont creat în aplicație, vei fi redirecționat către pagina procesatorului de plăți după plasarea comenzii.

Pot să îmi schimb metoda de plată?

În aplicația eatZZ poți plăti prin intermediul unui card bancar. În secțiunea Cont/Metode de plată poți adăuga mai multe carduri pe care le poți selecta apoi pentru achitarea comenzii.

Metoda de plată nu poate fi schimbată după plasarea comenzii.

Pot să replasez o comandă făcută anterior?

Pentru a replasa o comandă făcută anterior este necesar să te autentifici în contul tău eatZZ.

Accesează apoi secțiunea Comenzi / Istoric și iți vor fi afișate toate comenzile anterioare.

Sub fiecare dintre comenzi vei găsi butonul Comandă din Nou, pe care trebuie să îl apeși pentru a replasa comanda.

Cum pot anula o comandă?

Dat fiind faptul că timpul de preparare al comenzilor este foarte scurt, anularea acestora nu poate fi făcută direct din aplicația eatZZ.

Te rugăm să contactezi restaurantul la numărul de telefon din pagina comenzii.

Daca restaurantul acceptă anularea comenzii, nu vei plăti nici o taxă suplimentară.

În cazul în care comanda a fost pregătită sau este în curs de livrare, restaurantul poate refuza anularea acesteia și mâncarea va fi livrată așa cum a fost comandată inițial.

eatZZ livrează în orașul/cartierul meu?

În acest moment aplicația eatZZ este disponibilă doar pentru București.

Atunci când accesezi eatZZ este necesar să adaugi adresa de livrare înainte de a plasa o comandă. Restaurantele care livrează în zona ta iți vor fi afișate în funcție de adresa notată.

În ce intervale orare pot să comand de pe eatZZ?

În aplicația eatZZ poți plasa o comandă la orice oră, în funcție de programul restaurantelor.

Majoritatea restaurantelor au program în timpul zilei, în intervalul 09:00-22:00, dar unele dintre ele pot oferi servicii de livrare și noaptea.

Restaurantele închise sunt semnalizate printr-un mesaj de informare cu ora la care se vor deschide.

De asemenea, poți alege să fii notificat atunci când restaurantul tău preferat se deschide, făcând click pe caseta “Anunță-mă când este deschis!”.

Pot să îmi schimb adresa de livrare pentru comanda în curs?

Pentru a schimba adresa de livrare te rugăm să iei legătura cu restaurantul. Poți vedea numărul de telefon de contact în comanda plasată.

Te rugăm să ai în vedere faptul că dacă noua adresă nu se află în raza de acoperire, restaurantul poate refuza schimbarea adresei de livrare.

În cât timp ajunge comanda mea?

Timpul de livrare diferă în funcție de complexitatea comenzii sau numărul comenzilor, existând posibilitatea să fie momente mai aglomerate în zi pentru restaurant. De asemenea, condițiile meteo sau traficul rutier pot influența durata livrării.

Timpul de livrare este afișat în pagina de finalizare a comenzii.

Îți poți urmări comanda în aplicația eatZZ, secțiunea Comenzi în Curs.

Comanda mea a întârziat.

În cazul în care comanda ta nu a ajuns la timp, îți recomandăm să contactezi restaurantul la numărul de telefon afișat în pagina acestuia. Totuși, te rugăm să ai în vedere faptul că anumite momente din zi, cum ar fi prânzul, sunt mai aglomerate și comanda poate întârzia.

Există o sumă minimă obligatorie pentru comandă?

Suma minimă obligatorie pentru comandă diferă de la restaurant la restaurant. Ea este afișată atât sub numele fiecărui restaurant, cât și în pagina meniului.

Cât costa livrarea?

Fiecare restaurant își alege costurile de livrare, de aceea acestea variază de la restaurant la restaurant. Suma este afișată atât sub numele fiecărui restaurant, cât și în pagina meniului.

Unde pot nota solicitări pentru comanda mea?

În cazul în care nu găsești toate opțiunile dorite atunci când adaugi produsele în coș, poți nota cerințe speciale în pagina de finalizare a comenzii, în caseta de Observații.

Ai nevoie de tacâmuri?

Pentru a primi tacâmurile aferente comenzii tale, te rog să selectezi butonul "Am nevoie de tacâmuri" din pagina de finalizare a acesteia. În cazul în care nu selectezi aceasta opțiune, comanda ta va fi livrata fară tacâmuri.

Ți-am răspuns la întrebare?

În cazul în care nu ai găsit răspunsul care te interesa în secțiunea noastră de Ajutor, te rugăm să ne scrii. În aplicația eatZZ, secțiunea Cont vei găsi butonul Contactează-ne. Lasă-ne un mesaj și îți vom raspunde în cel mai scurt timp posibil.